.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تالار مرکزی ساری تا پایان دولت به بهره‌برداری می‌رسد
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: تالار مرکزی ساری در صورت تامین منابع مالی تا پایان این دولت این پروژه را تحویل و دولت نیز بر آن شد که بار مالی پروژه را تامین کند.

به گزارش شمال نیوز، سید رضا صالحی امیری اظهار کرد: جلسه تالار مرکزی ساری با حضور استاندارمازندران، نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی، و مدیران ارشاد استان و تهران و پیمانکار پروژه برگزار شد؛ پیمانکار در صورت تامین منابع مالی تا پایان این دولت این پروژه را تحویل می‌دهد و دولت نیز بر آن شد که بار مالی پروژه را تامین کند.

وی افزود: این تالار یکی از تالارهای بزرگ کشور است که در آن سالن‌های نمایش و سالن‌های موسیقی و هنر، تئاتر تا سقف هزار نفر و همچنین سالن های ۴۰۰ نفره و نیز محیط‌هایی که در آن تعبیه شده مرکز بزرگ فعالیت های فرهنگی خواهد بود.

صالحی امیری، تصریح کرد: این تالار در مرکز استان و جزو اعتبارات استان مازندران خواهد بود و امیدواریم با تعهدات پیمانکار تا پیش از پایان این دولت آن را در ساری مورد بهره برداری برسانیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: مسئله رامسر در تهران در جلسه‌ای بررسی و ابتدا زمین واگذار و در آن زمین سرمایه گذاری انجام شد چون زمین در نزدیکی ساحل بود و مشکلات خاص خودش را داشت.

این مسئول، افزود: در رامسر زیر ساخت‌های مناسب و سرمایه گذاری‌های زیادی انجام شد و پس از مدتی اعلام شد که در حوزه حریم مجموعه میراث فرهنگی رامسر است امکان ادامه فعالیت وجود ندارد و این مسئله برای حل اختلاف در دولت ارجاع شد.

وی، تأکید کرد: شهروندان رامسر باید بدانند که ارشاد در این زمینه مقصر نیست اما من وظیفه دارم که در این شهر تالاری برای استفاده جوان‌ها و مردم شهر ایجاد کنم و حتما این امر با همکاری استاندار و مسئولان مرتبط به نتایجی خواهد رسید./ایسنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.222 seconds.